BadinParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah perkara penting dalam rancangan reka bentu

  • masa pelepasan:2023-12-25 10:12:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:142
  • Penerangan pantas:

    Badin,Dry type transformer factorySeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situ

Kandungan artikel

Dry type transformer factory

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

BadinPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa,BadinPower transformer 2, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

San Nicolas de los GarzaKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul,BadinPengubah jenis kering adalah baik,BadinHarga shell pengubah jenis kering, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

JulatPembuat pengubah kuasa

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

BadinSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

BadinMaklumat produk lain
  • ShuozhouPaksi penerbangan tetap hidraulikIa diperbuat daripada apa

    ShuozhouPaksi penerbangan tetap hidraulikIa diperbuat daripada apa

  • ShuozhouPlatform penangkapan automatik aliran aluminumManfaat dan kesan positif strategi

    ShuozhouPlatform penangkapan automatik aliran aluminumManfaat dan kesan positif strategi

  • ShuozhouLif rumah.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi

    ShuozhouLif rumah.Mengenai pelbagai spesifikasi operasi

  • XinyangBerapa banyak pengubah kotak 160Apa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

    XinyangBerapa banyak pengubah kotak 160Apa yang menyebabkan kerosakan perjalanan

  • LimogesPlatform angkat hidraulik 3 tonHayat perkhidmatan

    LimogesPlatform angkat hidraulik 3 tonHayat perkhidmatan

  • LimogesJembatan naik hidraulik tetapPerubahan harga

    LimogesJembatan naik hidraulik tetapPerubahan harga

  • AnciPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftHarga jualan langsung

    AnciPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftHarga jualan langsung

  • AnciPlatform penangkapan gaya tahapPilih juga dengan teliti

    AnciPlatform penangkapan gaya tahapPilih juga dengan teliti

  • segera:Peringatan: Maklumat BadinParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah perkara penting dalam rancangan reka bentu memberi anda BadinParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah perkara penting dalam rancangan reka bentu oleh syarikat kami, perkhidmatan BadinParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah perkara penting dalam rancangan reka bentu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BadinParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah perkara penting dalam rancangan reka bentu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BadinParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah perkara penting dalam rancangan reka bentu. BadinParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah perkara penting dalam rancangan reka bentu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BadinParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApakah perkara penting dalam rancangan reka bentu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!